- Αρχική Σελίδα
- Λίγα λόγια για μας
- Οι Συνεργάτες μας
- Προηγούμενα Τεύχη
- Αρχείο Τευχών
- Ανακοινώσεις
- Επικοινωνία
- Links
Μετά τις αεροπορικές εταιρίες, σειρά έχουν οι ακτοπλοϊκές, οι οποίες, όπως όλα δείχνουν, θα υποχρεωθούν από την Ευρωπαϊκή Ένωση να αποζηµιώνουν τους επιβάτες σε περίπτωση καθυστερήσεων ή ακυρώσεων δροµολογίων
Το σχετικό νοµοθετικό πλαίσιο που προωθεί η Ε.Ε. µετά τη συµβιβαστική συµφωνία στην οποία κατέληξαν οι Ευρωπαίοι υπουργοί Μεταφορών στις 09.10.2009 στο Λουξεµβούργο προβλέπει ότι αν ένα πλοίο καταπλεύσει στο λιµάνι αργότερα από την προβλεπόµενη ώρα, οι επιβάτες θα έχουν δικαίωµα να διεκδικήσουν αποζηµίωση ίση µε το 25% ή και το 50% της τιµής του εισιτηρίου τους. Επίσης, αν η αναχώρηση του πλοίου καθυστερήσει για περισσότερες από δύο ώρες ή ακυρωθεί µε ευθύνη της ναυτιλιακής εταιρίας, η τελευταία θα υποχρεούται να προσφέρει ελαφρά γεύµατα και αναψυκτικά. Μάλιστα, σε περίπτωση µεγάλης καθυστέρησης, θα πρέπει να εξασφαλίζεται κατάλυµα στους επιβάτες, οι οποίοι θα µπορούν να ζητήσουν µέχρι και την επιστροφή του αντιτίµου του εισιτηρίου.
Τα µέτρα αυτά θα τεθούν σε ισχύ τρία χρόνια µετά την έγκρισή τους.