- Αρχική Σελίδα
- Λίγα λόγια για μας
- Οι Συνεργάτες μας
- Προηγούμενα Τεύχη
- Αρχείο Τευχών
- Ανακοινώσεις
- Επικοινωνία
- Links
Προειδοποίηση Επιτροπής για την στοχευµένη διαφήµιση
Με την εξάπλωση του διαδικτύου και των µηχανών αναζήτησης το ζήτηµα της στοχευµένης διαφήµισης διευρύνεται και για το λόγο αυτό η Ευρωπαϊκή Επιτροπή προειδοποίησε τους ιθύνοντες, ειδικά την Google και την Yahoo να αυξήσουν τις εγγυήσεις των προσωπικών δεδοµένων και του σεβασµού της προσωπικότητας, αν δεν επιθυµούν αυστηρότερα µέτρα. Οι µηχανές αναζήτησης όπως είναι οι προαναφερθείσες συλλέγουν και αποθηκεύουν τα στοιχεία για αρκετούς µήνες, µε την δικαιολογία ότι προσφέρουν µε τον τρόπο αυτό καλύτερες υπηρεσίες στον χρήστη. Τα στοιχεία όµως αυτά προσφέρουν τις απαραίτητες πληροφορίες για στοχευµένη διαφήµιση, γεγονός που δυσαρεστεί την Ευρωπαϊκή Επιτροπή.