Είσοδος Συνδρομητών
Όνομα χρήστη
Κωδικός πρόσβασης
 
Προηγούμενα Τεύχη
ΚΔΕΟΔ
 
Τεύχος 2/2009
Εκτύπωση

Βελτίωση στις πωλήσεις αεροπορικών εισιτηρίων στο διαδίκτυο

 

Παρά την σηµαντική πρόοδο των αεροπορικών εταιρειών στον τοµέα της διαδικτυακής πώλησης εισιτηρίων η αρµόδια Επίτροπος για θέµατα καταναλωτή Meglena Kuneva ζήτησε στις 14.05.2009 την υιοθέτηση κοινών κανόνων πανευρωπαϊκά. Μετά από νέα έρευνα της Επιτροπής ένας στους τρεις καταναλωτές εξακολουθεί να µην έχει ξεκάθαρη εικόνα για τις πωλήσεις αυτές, και ειδικά για τις κρυµµένες χρώσεις, όπως είναι οι φόροι και κάποιες πρόσθετες χρεώσεις, οι οποίες γίνονται αντιληπτές παρά µόνο µετά την ολοκλήρωση της πληρωµής. Η Επιτροπή επίσης έκρινε ότι οι διαφηµίσεις για κάποιες αµφισβητήσιµες «ειδικές προσφορές» οι οποίες είναι περιορισµένες ή καθόλου διαθέσιµες αποτελούν  πρακτικές για να ελκύουν πελάτες και συνιστούν παρανοµία.

Πάντως από τις 137 ιστοσελίδες, στις οποίες η Επιτροπή είχε εντοπίσει παραπλανητικά στοιχεία οι 115 έχουν συµµορφωθεί, ενώ στις 12 που υπολείπονται ανήκουν η Aeroflot, η Emιrates, η Turkish Airlines, η Ολυµπιακή, η airBaltic, η MyAir, η Northwest Airlines, η Royal Air Maroc, η Wind Jet, η Germanwings, η Niki και η SkyEurope. Οι εταιρείες αυτές εξακολουθούν να ανησυχούν την Επιτροπή

 
© 2008 Μο.Πα.Δι.Σ   |   Σημαντική ανακοίνωση νομικού περιεχομένου   |   Powered by Softways S.A.